Sweet dreams are made of..

Endag spenderade jag och Timmy i "underjorden" (subbway gatorna under staden) det låter kanske inte så roligt eller spännade MEN ! Det är enormt och det visade sig vara så mycket större än vad jag hade trott från början. Vi hittade vackra "parker" under jorden och spännade returanger och jätte häftiga fontäner. En av sakerna vi hittade var en otroligt lyxig chokladaffär. Vi blev nyfikna och gick in Timmy köpte mig en tryffel så jag fick smaka på lyxet. Och visst var den dyr för att bara vara en liten chiklad bit men snacka om lyxet som följde! Dom förpackade den och lade den i en liten guldask och sen i en påse och vi fick med en liten brochyr.


God var den lilla sötsaken iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0