Ramen!

Mer mat för vem älskar inte mat? Den här bilden är från en ramen resturang som jag och Timmy åt på hans första vecka här i japan. Det var faktiskt vår första måltid ute här i osaka! Det var helt underbart och jag som inte är ett ramen fan blev helt frälst. Köttet var så gott och så mört. Det föll bokstgavligen isär när man försökte ta upp det med ätpinnarna.

 

Just den här bilden är tagen under Josefine och Klas sista tid här hos mig, då jag och Timmy bestämde oss för att visa dem den underba resturangen vi hittat. Det var lika gott och uppskattat denna gång.

Kommentarer
Postat av: Vio

Har ätit något liknande på en japansk ramen-restaurang i sthlm och älskade det! Dock var det hur dyrt som helst på den restaurangen, vad tar de för en skål i japanland?

2012-01-11 @ 18:59:59
URL: http://sumiire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0