Money morning

Åkte som tidigare sagt hem till mina föräldrar på middag i lördags. Fick då en massa post! Bland annat en räkning på föräkringen jag kommer att ha när jag är i Japan. Man kan såklart välja en försäkring från bolaget man åker med men eftersom jag redan har alla mina andra fförsäkringar i TryggHansa fick dom försäkra mig i Japan också!

 

Sen hade jag även fått i fyllnads uppgifter från CSN som förhoppningsvis blir klart till i veckan. Ringde försåts och skyndade på dem direkt på morgonen, men till veckan ska det vara klart. Damen i telefonen bad mig att försäkrehets skull ringa dem i veckan igen och höra hur det går.

 

Sen ska jag se till att jag får med mig medicinerna mina till landet också, men det ska nog gå bra. Väntar på samtal från läkaren nu. Det blev ett lite tråkigt inlägg med mest bara text men det är ungefär det här som händer runt japanresan just nu! Två veckor till avfärd!! (egentligen mer två och en halv)

Kommentarer
Postat av: Viola (bella)

Bilder är förstås jättekul, men japanuppdateringar är ju superintresant! Iaf för mig som snart sitter i samma sits x3

2011-09-19 @ 17:50:24
URL: http://Sumiire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0