Let me enter your country please

Igår var jag ner till stockholm och hämtade ut mitt visum! Min jätte gulliga mamma följde med mig ner och vi fick en jätte trevlig dag med fika och lite shopping. Jag är verkligen glad att hon tog sig tid att följa med mig :)
Det blev en riktigt mysig dag och jag fick även lite mer information om hur det kommer gå till vid inträdandet i landet. Lite så här kommer det gå till;


Jag anländer visar upp mitt visum som ska stämma ihop med mitt CoE jag ska lämna ifrån båda men bara få tillbaka passet. Där kommer ett litet klistermäske vara och det ska reperesentera mitt uppheållstilstånd och inehåller all information fårn CoE. Sen ska jag tydligen få leka lite kändis och bli fotograferad och även få lämna fingeravtryck!

 

Sen ska det förhoppningsvis gå bra och jag ska få fortsätta ut där någon från skolan väntar för att eskortera mig till min nya bostad :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin fina bilder<3



2011-09-27 @ 20:55:46
Postat av: Johanna

Vilken fin blog med finna bilder! Så roligt att det blev trevligt i Stockholm och lycka till nu med ressan. Ska fortsäta lässa här, de ska bli kul att se hur det går, du är så modig som vågar åka. Kramar och ha det bäst, hållar alla tumar och tår för dej! :)

2011-10-01 @ 11:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0