The promised wedding

Som jag tidigare lovade er ska jag visa det lilla jag fick se av det japanska brudparet. Det var väldigt häftigt att se tycker jag, Annas komentar var -Jag vet inte om jag hade velat gifta mig i det där, skulle inte känna mig så snygg direkt. 

Nu ska jag snart lämna lämna mitt kära hem för att bege mig ut! Jag ska ut mot shimbashi och amemura för att fixa håret och shoppa :D Kommer med en uppdatering ikväll! Tar med mig kameran ;)

As a promised erlier here is the video of when I saw a japnese bridal couple. To me this was something really facinating to see. Annas coment was - I don´t know if i would have want to get maried in that, I wouldent feel especially good looking. There also is some other swedish rambeling in the video but I cant reallt hear or remember what they said. I´s something about japanese weddings and what they think they know a bout it.


 

Now I´ll soon leave my sweet home for a trip to shimbashi and amemura! I´m going to visit a hairsaloon and go shopping! I´mm be back this eaving with som uppdates! I´ll bring my camera ;)



Kommentarer
Postat av: Tara

Åhh, vad har hänt med uppdateringen? Dina inlägg är väldigt intressanta och jag tycker inte heller att videoinläggen är allt för långa heller. Det är både roligt och intressant att lyssna på dina upplevelser i Japan. Fortsätt så! :)

2011-10-26 @ 09:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0