Purikura

Min vän Rebbbeca visade mig till Amemura där jag hade tänkt fixa håret. Tyvär blev det inte av men vi gick runt lite och hittade en spelhall fär vi fick gratis spel och en liten manga figur. En souvenir sa killarna som jobbade där :) Sen tog vi purikura bilder och det var jätte kul :D Älskade det!

My friend Rebecca took me to amemura where I was supposed to get my hair done. Un fortunally that never happend but we strolled around and found a gamehall wehre we got free games and a little manga charater. Then we took som purikura :D I loved it!


Kommentarer
Postat av: Amanda L

Nu är det fredag igen, idol fortsätter på tv4. Och jag undrar, vem är din idol i idol?

Postat av: Mind

Alltså dina videoinlägg är som söta =). Tycker dina gester och kroppsspråk påminner om mitt eget ibland. Hittade ett gammalt videoinlägg jag gjort (för typ... 3 år sen?)



http://oldblog.mikaelisaksson.com/2009/05/04/umeabesok/

2011-10-28 @ 18:30:13
URL: http://www.mikaelisaksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0