What I did, what will I do. Can I ask you?

Om mitt rum, jo jag tänker visa upp det. Det är inte så mycket att se dock, litet och väldigt lite möbler. Har dom inte hunnit köpa allt än. Köpte gardiner iförrgår haha. Idag har jag tvättat damsugit och gjort läxor. Sen gick jag till supermarket och köpte kött och typ en jätte rädisa. Lite glass också ;) Sen två glas och ett deciliter mått !

 

Sen gjorde jag ett försök till att filma vägen till skolan... det gick inte så bra. Någon som vet ett bra sätt att sätta fast en kamera på cyckeln? Att ha den på väskan gick... inte så bra xD Så som sagt! Förslag på vad ni vill se och tips på hur man fäster en kamera på ett bra sätt! Ska ta några kort eller filma en runda i rummet innan jag går imorgon :)

 

Orkade inte redigera klippet jag han filma mot skolan eftersom det blev så dåligt, skumpigt och så. Men här är ett smakprov på hur det ser ut iaf! Skakigt som bara den dock!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej de var roligt att se , men oj vad den filmen var inte lätt att spela in !! men kul

2011-11-06 @ 15:33:13
URL: http://norrmorsan
Postat av: Anonym

jätte fun<3 att se =) kraaamen

2011-11-07 @ 17:14:52
Postat av: Miki

Gorillapod! =). Den använder jag iaf och den funkar bra för mig.

2011-11-09 @ 17:49:47
URL: http://www.mikaelisaksson.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0