Don´t push so hard

Jag fick känna min först jordbävning igår! Det var inte någon stor en och läraren märkete den inte änns fören folk började fråga och hon såg att persienerna vajade fram och tillbaka. Själv satt jag och skrev på läxan när jag kände hur bordes började gunga undermig. Helvete vad hårt Otou-san måste sudda var min första tanke. När det fortsatte och tillsist kändes som att hela jag svajade tittade jag upp och såg kinsesernas miner. OH erthqake? Is it a erthquake? Och en tjej som är jordbävningsrädd sprang till en dörröppning och sa Cant you feel ! It IS a erthquake.. I hate them. Själv kände jag mig riktigt upprymd efteråt. Lite uppspelt och glad. Knasig svensk.


Efter det drog jag och en kompis och åt på mac dolnalds innan drog vidare hem. Var rätt trött igår så gjorde inte klar alla läxor. Får jag sota för nu på morgonen, nu är det dags för läxläsning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0