Anledningen till att bloggen knappt uppdateras

Är för att jag har så mycket kul! Sen mär det massa plugg på vardagarna Man har något att göra konstatn känns det som. Men på ett bra sätt. Mycket har hänt men nu är det nästan bara en månad kvar till  jullovet! Längtar. Bilderna här nedan är från den här veckan.
Den här är från Banpaku koen, en park med allt möjligt! Det var en helt UNDERBAR dag och  jag tänker defintitivt besöka den här parkern igen.
Och det här fotot är från igår. Joakim fyllde år så vi var först och åt på izakaya sen bar det av mot kareoke där vi sjöng oss hesa och sen tog morgon tåget hem. Själv tog jag 05. 47 tåget hem! Men fyra stycken stannade kvar för att sjunga tills våran kareoke tid tog slut klockan sex på morgonen. Men det var en härlig kväll kan jag säga, hes idag dock haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0