Tears in my eyes and a red nose

Vaknade och tyckte vädret var helt underbart, solen sken in genom det öppna förstret och jag kännde med  en gång att idag skulle bli en underbar dag! Klockan var bara åtta på morgonen just då och jag kände att jag kunde få dra mig i sängen ett tag till så jag slog på yv och myste med ett glas rabarbersaft. Plötsligt började jag nysa och kände mig jätte rinnig ur näsan. Pollen.

 

Jag stäckte mig efter mina allergipiller men efter ca en halvtimmes snörvlande och nysande gav jag upp och hoppade i duschen. När det var dags att klä sig valde jag ett par korta gråa jeansshorts från Carlings och min nya tunna halvt genomskinliga oversize tröjja från Monki, skitsnyggt! Men så fick jag på vägen hem till mina föräldrar känna att solen bara var där för synsskull. Det blåser SVIN kallt idag! Vi får se hur dagen utvecklas, jag får fortsätta hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0