Midsummer

Jag och Timmy var i brändön över midsommar. Vi fiskade, letade efter hökar, krockade nästan med rådjur och hade det riktigt mysigt. Det var en sån dära lugn och mysig midsommar och det var nog bra med tanke på att Timmy hade fått ett anfall på morgonen. Jag blir alltid väldigt orolig när det händer men det är nog ganska förståeligt.
Jag kan säga att det var första gången för många saker i helgen, det var första gången jag vadat genom vass i jakt på hökar, första gången jag nästan blev omkullsprungen av ett rådjurskid och det var även första gången jag spelat kort tre timmar i sträck och tyckt om det !
Självklart hände mycket mer men det får räcka så här.
Jag och Timmy var i brändön över midsommar. Vi fiskade, letade efter hökar, krockade nästan med rådjur och hade det riktigt mysigt. Det var en sån dära lugn och mysig midsommar och det var nog bra med tanke på att Timmy hade fått ett anfall på morgonen. Jag blir alltid väldigt orolig när det händer men det är nog ganska förståeligt.
Jag kan säga att det var första gången för många saker i helgen, det var första gången jag vadat genom vass i jakt på hökar, första gången jag nästan blev omkullsprungen av ett rådjurskid och det var även första gången jag spelat kort tre timmar i sträck och tyckt om det !
Självklart hände mycket mer men det får räcka så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0