Give me some money bitch!

Fick just söka om ett CSN lån! Dom har verkligen en jobbig telefon växel, precis som dom flesta andra, först ska du sitta och klicka på en massa knappar och göra 100 olika val för att samtalet ska bli lättare när du kommer fram. När du väl gjort alla val hamnar man i en telefon kö på x antal minuteroch där har man en röst som uppreper var 20 sekund "Tack för att du väntar...Tack för att du väntar... Tack för att du..."

 

Ja ni fattar vad jag menar. När jag väl kommer till en telefonist och förklarar min sittuation får jag svaret "Öhh... vänta ska jag koppla dig till någon från utlandsavdelningen" Va!? Det första knappvalet jag gjorde var "Gäller detta Utlandsstudier tryck 1" Suck. I slutändan löste allt sig iallafall och snälla damen från CSN skulle skicka mitt intyg på engång så jag får det så snart som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0