Blonds have more fun but brunetts get married!

Jag älskar ju att färga håret och har nog haft de flesta fägerna som går att ha ! Dock syns det på mitt hårs kvalite nu. Aj aj, riktigt torrt och skadat. Planen var att köra på brunett tills håret inte mår piss längre iaf. Och för att hjälpa mig att orka med samma hårfärg under en längre period så har jag beställt den här!
En blond peruk i Japanskt kanekalon. Den är värmetålig och man kan färga den om man inte vill ha den blond längre sen också. Det lät verkligen toppen! Jag köpte den på tradera säljaren har en till likadan ute men den går imorgon Klicka här för att komma till auktionen på den andra blonda peruken !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0