Splice & Dagens outfit

Idag såg vi filmen Splice, sjukt obehaglig film. Och kommentaren på framsidan "En stark och provokativ thriller. Både sexig och skrämmande." Sexig?! Vilken sjuk människa tycker den filmen är sexig?

 

Läs inte under bilden om du inte vill bli spoilad!
Den som skrev det tycker tydligen att det är sexigt när man har sex med flintiga läskiga alien liknade människo hybrider D: Men sen har jag det ganska svårt för läskiga filmer så döm inte ut filmen för att jag tyckte den var obehaglig. Den var som lite intressant och äcklig också!

 

På bilden är dagens outfit (eller infit eftersom jag varit hemma heladagen) iaf ! Inget speciellt men tänkte att jag kunde slänga upp den eftersom typ ingen har sett mig i uppsatt hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0