Att bo hemma

....Igen. Att flytta hem efter att ha bott i egen lägenhet. Även om det bara är tillfälligt känns det ibland som ett nederlag. Samtidigt som jag har haft jätte roligt med min familj och verkligen tyckt om att bo hemma under den tid som gått. Man sakna vissa grejjer  med att ha eget men det har även sina fördelar med att bo hemma. Mina föräldrar lagar middagden exempelvis, eller att man inte behöver handla mat. Två saker som verkligen känns super skönt.
Att flytta hem efter att ha bott i egen lägenhet. Även om det bara är tillfälligt känns det ibland som ett nederlag. Samtidigt som jag har haft jätte roligt med min familj och verkligen tyckt om att bo hemma under den tid som gått. Man sakna vissa grejjer  med att ha eget men det har även sina fördelar med att bo hemma. Mina föräldrar lagar middagden exempelvis, eller att man inte behöver handla mat. Två saker som verkligen känns super skönt. Tråkigt att bo ute på landet, men ändå väldigt lungt och skönt.
Nästa grej blir studentrum/lägenhet, vi får se vad jag kommer tycka om det :)
Tråkigt att bo ute på landet, men ändå väldigt lungt och skönt. Och utsikten är det inge fel på iaf!
Nästa grej blir studentrum/lägenhet, vi får se vad jag kommer tycka om det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0