Student lägenhet

Nu börjar avfärden närma sig och jag är verkligen pirrig! Fumie från skolan har inte hört av sig något om studentlägenheterna ännu vilket får mig liiite nervös, men det kommer nog vilken dag som hällst nu. Jag tycker till och med att det är spännade att välja student lägenhet.

 

Det går till på det sättet att kontaktpersonen på skolan (Fumie i mitt fall) visar lite hur typiska studentrum och lägenheter ser ut och sedan ber dig sätta några krav eller prioriteringar på hur du vill ha det. Sen får man vänta och vänta innnan kontaktpersonen skickar information på några olika lediga lägenheter eller rum som passar dig och som du får välja från!

 


ECC kokusai collage, bild:Google maps

 

Mina prioriteringar och krav var inte så krävande jag bad mest bara om AC och cykel eller gångavstånd till skolan på under 20min :) Jag hade ju ändå tänkt kika på lägenheter sen så!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

när åker du? :) jag åker den 31 mars :D

2011-02-21 @ 12:55:36
URL: http://hikari04.blogspot.com
Postat av: Emmelie

Ja, det tycker jag att vi absolut ska göra! Du skulle till Osaka va? :P Jag har lite planer på att ta mig till Tokyo och Kyoto så vi kanske kan ses någonstans där eller så svänger jag förbi Osaka :) Funderar även på att ta färjan över till Sydkorea, Busan för att hälsa på lite vänner som jag har där :D



Jag längtar så tills jag åker! Ska bli så jäkla kul! ;D

2011-02-23 @ 00:11:29
URL: http://hikari04.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0