Jul lov!

Jullovet har kommit tillsammans med sällskap från sverige. Mitt liv gick från fullt upp med skola till fullt upp med sällskapet från sverige! En sum up; vi har haft svensk jul! Lärde mig från det att japaner inte allt gillar risgrunsgröt eller risalamata men att taiwaneser älskar det. Sen har jag hunnit se mer av staden och gjort en del roliga inköp! Bla köpte jag "hårlim" ett limstift som man har i ex luggen eller nacken om man har uppsatt. Rätt fräsigt. Vi har besökt nya uteställen också! Dom kan sitt här i japan. Det kan jag även säga ang frisören jag var hos igår. Nu är jag en korthårig brunett!  Kan nog låna lite bilder från någon av mina vänner på besök  för att visa lite hur vi har det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snälla lägg ut bilder på dig nu ;)

Så får vi se hur du ser ut

2011-12-28 @ 19:05:16
URL: http://norrmorsan.blogg.se/
Postat av: Vio

Åh, vad roligt med lite inlägg igen! Ut och ta massa bilder att lägga upp nu! Vill även gärna se ditt nya hår :D

2011-12-30 @ 22:44:11
URL: http://sumiire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0