Linser

För drygt en vecka sedan beställde jag linser från Pinkyparadise.com då valde jag det långsammare fraktsättet som var billigare än det snabba. De enligt hemsidan var leveranstiden mellan 14 och 30 dagar så det var verkligen en rolig överraskning när jag fick ett meddelande om att jag kunde hämta ut mitt paket idag ! Det har bara gått 8 dagar sen jag beställde :) Jag beställde endast ett par linser men fick med mig två överrasknings presenter.
Här är linserna (i sin förpackning) och linsfodralet, det är gula björnar.
Här är den andra överraskning med på bilden, det är en söt hårklämma för när man sminkar sig. Det är ungefär som någon slags mjuk kardborre på baksidan :) Jag var tvungen att ha med instruktionerna på bilden bara för att de var så söta! Japaner är smarta och gör allting så gulligt!
Imorgon gör jag kanske en review på linserna ! Och i veckan kommer förmodligen ett gäng koreanska lösögonfransar. Slänger nog upp en inlägg på dem med, vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0