Japanska myndigheterna

Idag fick jag svar från myndigheterna i japan och tydligen tyckte dom att jag hade varit otydlig och ville att jag skulle skicka in ny papper åt dem och de hade massor av frågor om saker. Framför allt hade jag inte skrivit mina mellan namn på pappret, men dom fanns på mitt pass och på skatteverks pappret.... Jobbigt.
Tomas ringde iallafall Josefine på studin och hon sa att det är inte är någon fara och hon berättade att skolan i Osaka är petigast och att dem verkar gilla att skicka ut ny papper och ställa följdfrågor. Men det går snabbt den här gången eftersom vi redan fyllt i pappret en gång och jag bara ska lägga till några få saker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0